logo
امروز : جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۲۳
[ شناسه خبر : ۲۰۰۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه طارم:

حضور مردم طارم در پای صندوقهای رای چشمگیر است/ مردم ایران با بصیرت سرنوشت کشور را رقم می زنند

حضور-مردم-طارم-در-پای-صندوقهای-رای-چشمگیر-است-مردم-ایران-با-بصیرت-سرنوشت-کشور-را-رقم-می-زنند

امام جمعه شهرستان طارم با اشاره به اهمیت انتخاب در کشور گفت: هر انتخابی یک فتح بزرگ، گشایش و تغییری گسترده بوده و  حضور مردم شهرستان طارم در پای صندوقهای رای بسیار چشمگیر است.

به گزارش موج رسا; حجت الإسلام محمد صادقی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان طارم با اشاره به اهمیت و فضیلت ماه مبارک شعبان آن را ماه صلوات بر محمد و آل محمد(ص) و مقدمه ای برای ورود به ماه مبارک رمضان دانست و افزود: به یاری حق تعالی مردم به استقبال از این ماه عظیم خواهند رفت.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات در سطح کشور اظهار داشت: انتخابات در سطح شهرستان طارم بسیار گسترده بود و مردم با بصیرت و آگاهی تمام در پای صندوقهای رأی جهت تعیین سرنوشت کشور خویش حاضر شدند.

امام جمعه شهرستان طارم با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران روز انتخابات را روز عید دانست و گفت: هرکس در انتخابات شرکت نکند مرتکب گناه کبیره شده است بنابراین باید این نعمت بزرگ الهی را قدر دانست.

صادقی پور با اشاره به نقش و اهمیت انتخاب در کشور گفت: هر انتخابی یک فتح بزرگ، گشایش و تغییری گسترده است باید دولت یازدهم تغییری به کابینه دهد چون این کابینه تلاشگر نبود.

خطیب جمعه طارم احترام به قانون را امری واجب و ضروری دانست و افزود: فضای انتخابات تا این ساعت رقابت بود ولی باید تبدیل به رفاقت شود اگر نامزدی رأی نیاورد به کسی که رأی آورده باید تبریک بگوید و قانونمند عمل نماید.

نماینده ولی فقیه در شهرستان طارم با اشاره به ۳۰ اردیبهشت روز ملی جمعیت، رشد جمعیت طارم را ۱.۵ درصد ارزیابی کرد و گفت: طبق آمار در طول ۵ سال جمعیت این شهرستان ۲۱ نفر افزایش داشته که علت اصلی آن مهاجرت است با توجه به پتانسیل بالای این شهرستان برای تولید و اشتغال، این هشداری برای شهرستان است شایسته است توجه مسئولین جهت حل این معضل افزایش یابد.

حجت الإسلام صادقی پور ۳۱ اردیبهشت روز اهدای عضو را گرامیداشت و افزود: هنوز این کار خداپسندانه در سطح این شهرستان جایگاه ویژه خود را پیدا نکرده است باید مردم به این واقعیت برسند که طبق نظر پزشکان ضربه مغزی مرگ محسوب می شود و بدانند که اهداء عضو اهدای زندگی به همنوعان است.

وی با اشاره سالروز فتح خرمشهر آن را فتح الفتوح دانست و گفت: تعداد ۱۹ هزار اسیر و ۱۶ هزار کشته از حزب بحث عراق توسط رزمندگان اسلام از نتایج این عملیات بزرگ بود.

امام جمعه شهرستان طارم ضمن گرامیداشت ۴ خرداد سالروز مقاومت و پایداری اظهار داشت: این روز بنام روز دزفول نامگذاری شده است که مردم این شهر بزرگ در طول هشت سال دفاع مقدس ۲۶۰۰ نفر شهید نثار انقلاب اسلامی و آرمانهای مقدس آن کردند.

منبع: برگ زیتون

 

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر